Fiú – Lány BARÁTSÁG ?!

‘Az elhangzó cikkben, a “barát” fogalm, nem a gyakran összekevert “haver” fogalomra értendő, lásd itt!

Az emberek társas lények, ezt mindenki tudja. Néhányan az igaz szerelmet fiúban találják meg, néhányan a lányban -nemtől független- és ez így rendben is van, a világ kezdi elfogadni (jobb helyeken).
De a kérdés sokunk szájából hangzott már el: Létezik e fiú – lány barátság?

Szerintem nem, vagy maximum egy ideig létezhet, aztán egy apró kis érzelmi változás a két barát közül, és minden megváltozik. Megpróbál a másik közelébe kerülni minden percben, és máshogy is viselkedik. És ez vagy egy szerelmet eredményez, vagy a két fél összeveszését, elválását egymástól, és így egy jó baráttól -szerelemtől- szabadulunk meg. Ez sokunkkal már megtörtént valamilyen formában. Egy baráttal nem jó összejönni, mert a végén elveszítjük azt. Ez a mondat tipikusan inkább lányok szájából hangozhat el. Én nem így gondolom 100%-osan. Ha valakivel összejöttél, hogy eleinte csak barátok voltatok, akkor az érzelmi kötődés nagyobb. Így ha el is hagyjátok egymást, lehettek újra barátok, sőt még közelebbi, mert jól ismeritek egymást.

A tökéletes barátság fiú és lány között akkor jöhet létre, ha nem vonzódnak egymáshoz pl. nem heteroszexuálisak. Vagy nevezhetünk egy erős szerelmi kapcsolatot is barátságnak , mert akit szeretsz, az egyben a legjobb barátod is lehet.

Bár a barátság is csak minimális vonzódással jöhet létre, mivel ha nagyon taszítana a másik, akkor még idegesítene is.

A fiúk között sokkal erősebb a baráti kapocs, mint a lányok közt. Náluk meg lehet találni az igaz barátot, mert nem másznak bele nagyon egymás személyes szférájába, vagy ha igen azt se olyan véresen fogják fel mint a lányok…

Itt egy videó a fiúknak, hogy hogyan szerezzenek gyorsan lány barátokat: Must SEE!! 🙂

17 hozzászólás to “Fiú – Lány BARÁTSÁG ?!”

  1. meszarosmarton Says:

    Ilyen nincs!

    Nézzétek meg az oldalamat és írjatok kritikát róla: http://meszarosmarton.wordpress.com/

  2. előbb olvasd végig aztán reklámozz;)

  3. fúrcsa 😀 én tudtommal nem vagyok buzi és gány sok lány haverom barátom van xD

  4. ui: a mészáros márton cucc elég nagy debilség 😀

  5. de azmiaz a mészárosmártonos izé?XD

  6. nem tudom valami random csávó valami full random weboldallal
    ő biztos emo 😀

  7. csoki,hát szerintem meg van ilyen!és tök jó az oldal amúgy:P

  8. hát lehet hogy van, de amit leírt Beedy részben igaz. az, hogy fiú-lány barátságnál, van, amikor a lány, vagy éppen a fiú többet érez egy idő után a másik iránt.

    • nekem van 1 ilyen kapcsolatom és szerelmileg semmit nem érzünk 1más iránt, a lányt mégis a barátomnak mondom és nagyon szoros a kapcsolatunk:)

      • hát igen, ez előfordul…amit Beedy leírt általánosságban igaz…bár nekem is van 2 ilyen kapcsolatom :)…ami baráti, de szoros (:

  9. Sziasztok!

    Nah, most! A dolog úgy kezdődött, hogy általános iskola első osztályában megismerkedtem a legjobb barátommal, Viviennel! Vivien lány, én fiú vagyok, mind a ketten heteroszexuális beállítottságúak vagyunk!

    Meg szeretném cáfolni azt, hogy fiú és lány közötti barátság egyáltalán nem létezhet, vagy csak bizonyos szerelmi, érzelmi vonal befolyásolásával, későbbi vonzalommal!

    Így 13 év elteltével most is Ő a LEGJOBB BARÁTOM!!!!! Boldog párkapcsolatban élünk mind a ketten, és mindenkor, mindenben számíthatunk egymásra, mint az igaz barátok!

    Sajnálom, ha ez bárki számára meglepő, vagy felfoghatatlan, de ez van. Kívánom mindenkinek, hogy élete folyamán legyen egy ilyen jó barátja, mint Nekem Viv! 🙂

    Ádám

  10. Sziasztok! Nekem is van egy csodálatos barátom, aki Fiú (én lány vagyok xd)…
    Mi több mint 16 éve barátok vagyunk és soha semmi nem történt köztünk egy jó baráti beszélgetésen vagy egy mozizáson kívül…
    Szerintem nagyon jó h az ember talál egy igaz barátot legyen az fiú, vagy akár lány…
    Remélem mindenki megtalálja egyszer az igaz barátságot bmely nem képében is… :), ahogy én is…
    Köszönök mindent Neked… (L)
    Puszilok mindenkit…

    • Nah, itt egy másik igazi barátság! 🙂

      16 év… szép… 🙂 GRATULÁLOK NEKTEK! 🙂

      Én csak azt tudom még elmondani, hogy sehol nem lennék Viv nélkül! Mindenben számíthatok rá, és ez nagyon jó! 🙂

  11. […] régebbi olvasók, biztosan emlékeznek erre a postra. Most megtapasztaltam, az elmúlt hónapokban ezzel kapcsolatban egy-két dolgot, így […]

Hozzászólás