Állatkínzás

Mélységesen elítélem azokat az embereket , akiknek az a szórakozás, hogy állatokat kínoznak. csomó állat sokkal értékesebb egyes embernél. az ember kedvtelésből kísérletezik rajtuk, minél nagyobb fájdalom kifejlesztése a cél. nem értem hogy a tudomány hogy süllyedhet ilyen mélyre. a másik pedig a kozmetikai szerek. állatokon kísérleteznek nem számít nekik hogy mennyire rosszat tesznek az állattal. szemébe sampont tesznek, várják a hatást… a másik pedig aki kutyákat rugdos, macskákat dobál, mérgezett ételt ad szerencsétlen állatoknak…ettől érzi magát “nagy legénynek” a suttyó haverjai szemében. remélem ezek az emberek csak azt kapják a sorstól amit megérdemelnek.
Sokkoló videó!
http://www.videoplayer.hu/videos/play/224637 kérlek nézzétek meg mert nem sikerült be illesztenem:(

minden tiszteletem az Antifaces-nek. összes videóját ajánlom mindenkinek

ui: gyűlölöm magam. remélem megbocsátasz egyszer

8 hozzászólás to “Állatkínzás”

  1. negyűlöld magad :/ nemtehetsz róla :/ megnéztem a videót,bár 1percnél kb kikapcsoltam…a világ rengeteg szempontból elfajult… szegény egészséges állatokat bántani… kutyát? macskát?… ez gusztustalan. biztosan visszavág majd nekik a sors… aki ártatlan állatokat bántalmaz… pff :/… bár ezen már meg sem lepődök, az egyik kutyám így halt meg… megmérgezték… milyen ember az ilyen? mintha érzése se lenne… ááh

  2. Hát sajnos ez a világ úgy ahogy van az egy ***** nemigaz hogy az ember abban kell megleje az örömét hogy egy másik állatot bánthat és nem is értem nagyon hogy miért élvezik ezt néhányan a videót meg bocsi de nem szivesen nézem meg mert nem bírom azt nézni hogy szegény állatok hogyan szenvednek az emberek miatt . Kegyetlenség amit velük művelnek csak azért hogy az embernek sminkje legyen vagy hasonló , igazából bekéne tiltani az állatkísérleteket szerintem nah mind1.
    És ne utáld magad csipi, mert egy olyan dolgot kimondassz amiben igazad van és nincs miért megbocsátanunk mert semmi rosszat nem tettél ellenünk. ^^

  3. Én megpróbáltam megnézni a videót, de kevesebb, mint 1 percnél tovább nem bírtam ki. Nem bírtam ki , hogy kínozzák az ártatlan állatokat.
    Én egyáltalán nem törődtem ezzel,mert azt hittem h gyorsan elfog múlni,de úgy látszik nem .(Nagy hiba volt 😦 szerintem )szerintem tenni kell valamit ezekkel az emberek ellen, hogy ne kínozzák a saját v mások háziállatját.Még az állatkísérletekről sem hallottam eddig,sajna csak most jut el a tudomásomra.. ;( .

    • Ezért vagyunk mi, hogy felnyissuk a szemeteket.:) Amúgy azt elhihetitek, hogy messze(!) nem ez a legszörnyűbb dolog ami a világban történik sajnos…bár ezis knnyet facsar az érző emberek szemébe, főleg a video. A világból úgysem marad semmi, elpusztítjuk azt ahol élünk és születtünk.

      • mar keso. azt, ahol eltunk, ahol szulettunk, mar reg elpusztult. ez mar csak egy nagy semmi. egy kinokkal teli, erzesek nekuli semmi. ez nem az ahova mi jottunk. ahol mi elni akartunk. ahol mi- oseink eltek. mar regen nem. a puszulas folyamat vege fele allhatunk. es csak ido kerdese, hogy befejezodjon.

  4. http://extrem.puruttya.hu/bypost/2009/11/02/A_44_es_Magnum_jo_ertem

    Na aki menő az megnézi ezt tejbepapi nymizás közbe 😛

  5. A Természettudomány egy föleképpen fejlődhet ez az út pedig az állatkísérleteken át vezet. ahhoz, hogy az orvostudomány idáig jutott az az állatkísérleteknek nagy mértékben köszönhető. Persze lenne néhány ember akin inkább kísérleteznék mint egy állaton
    Üdvözlettel
    FH.

Hozzászólás