Zene

gondoljunk bele. csomó ember van, csomó zenei stílus, és mégis oly kevés ember aki teljesen nyitott a műfajokra. elektromos zene hallgatói utálják az igazi zenét(igazi zene alatt gitárt dobot basszust és éneket értek) és fordítva. én igazi zenét hallgatok, de van pár olyan szám amit géppel hozta létre és tökre tetszik.

a fülem beenged ilyen zenét is és ez sztem tök jó. nem szabad csak 1 műfajra korlátozódni mert az egyáltalán nem baj ha az ember szereti a változatosságot. pár szám amit bármikor meghallgatok:




( a Linkin Park hol is lenne az elektromos zene nélkül;) )
és persze ahol a világ egyik legtechnikásabb DJ-je van:

avagy ismertebb néven Sid Wilson

akinek nem ugrana be Ő a SLIPKNOT DJ-je^^

tehát a mai tanulság: mindig hallgassatok meg mindent amit mutatni akarnak az ismerőseitek legalább egyszer, hogy utána mondhasd, hogy ez mekkora fos/király. legyetek nyitottak és néha viseljetek el egy Utopia partyt vagy egy koncertet a ZPbe:)
xx
cs.

4 hozzászólás to “Zene”

  1. Csipi! Nem a zene utálatáról van szó amikor arról beszélünk h a Ducc-ducc-osok utálják az élő zenét, hanem a másik öltözködése és felfogásai miatt kialakult ellentét miatt. Mindenki azt szeretné h mindenki olyan legyen mit Ő, de ez nem megy (ugyebár). Ez áll a háttérben szerintem. Mellesleg a Belga az király!!! Nem mötál de számomra hallgatható. XD …Abba is ggondoljunk bele (zárószavak tényleg :P), hogy az élete során mindneki több stílusba kóstolt bele és érdekes módon szerette azt. Nem hiszem hogy Te (aki most olvasol) nem hallgattál rádiót amely tele van megannyi stílussal. Akkor tud egy stílus kialakulni igazán, ha belecsöppentél picit a másikba is, mert amíg ezt nem teszed, nem tudhatod hogy mi a legjobb neked! (megintcsak az oktalan előítéletek) Tehát igenis nyitottan, én mindig is ezt hirdettem: “ne görcsölj azon h neked fekete cuccban, bakiban és bőrkabátban kell lenned azért mert metálos vagy. Zenével is detto! 🙂

  2. jajajajajajajajajajajajajajajajajjjj nekem 😦

  3. hádeezborzasztó

  4. gordy888 Says:

    Hmmm egész jó cikk. Ha műfajok szerint nézzük, akkor én “mindenevő” vagyok ilyen téren, bár eléggé válogatós is… pl: Lady Gagától keresztül hányok a csukott ablakon, viszont más hasonló stílusú számok bejönnek. Az igazság az, hogy nálam tökmindegy, hogy milyen műfaj/előadó/album/stílus, mindenből és mindenkitől azt hallgatom ami bejön.

Hozzászólás