Hogyan vezessük le a feszültséget?

Ejnye de rég írtam de őszintén szólva semmi említésre méltó nem jutott az eszembe(najó igen de lusta voltam gépelni) úgyhogy most egy kis postal jelentkezem. én személy szerint utálom az erőszakot de ha mégis ideges vagyok muszáj levezetni. Mi lenne erre jobb mint a számítógépes játékok?

Hiszen következmények nélkül csinálhatsz, akármit nem törvénytelen, nem esik senkinek bántódása és Te is megnyugszol;) Sokan hiszik azt, hogy a számítógépek miatt lettek agresszívabbak a gyerekek. Ez a világ legnagyobb hülyesége. 200 éve amikor ugyanígy gyilkoltak az emberek hol voltak az agresszív játékok??? Sehol! Mivel az ha valaki bekattan nem a játéktól függ, hanem a személytől… én 7éves voltam mikor feltettem a gépemre a GTA III nevű játékot (gondolom ezt a remek sorozatot senkinek se kell bemutatnom;) ) és hát igen a GTA nem a legbarátságosabb játék(ennek ellenére majdnem a legtöbb virtuális rekordot fönn tartja a világon) lehet benne kurvázni, drogozni,lopni,rabolni, gyilkolni, tehát megmutatja a világ negatív oldalát.
legújabb része:

Ilyen játékokkal játszottam. És mindennél jobban utálom az erőszakot. Orvosilag azt is kimutatták, hogy azok a gyerekek akik akció játékokkal játszanak, sokkal jobban kifejlődtek a reflexeik mint a normal casual játékosoké. Végszóként annyit akarnék mondani, hogy mindig különbséget kell tenni a virtuális és való világ között, nem szabad soha egybe mosni a kettőt.
xx csipi

9 hozzászólás to “Hogyan vezessük le a feszültséget?”

  1. Zsolti. Says:

    kockacsipiiiii! 😀

  2. incubus fucker Says:

    ez elég rövidtávlatú gondolkodás, ettől függetlenül a splinter cell fasza, az új fúrcsa de élvezhető,csak a következő ne legyen ilyen… ettől függetlenül jól demonstrálod a rövidtávú gondolkodást

  3. akkor remélem azt sem veszed magadra, ha azt mondom, szerintem te egy igazi köcsög vagy. mert az vagy. Mert az vagy.

  4. Inkább edzél Csipi 🙂

  5. fuckuladygaga Says:

    Bezony Csipi, ha Ő mondja, köcsög vagy:D dehogy. Látom tetszik a Splinter Cell:P Múltkor felfigyeltem rá, hogy vadul szeded torrentről(vagy az nem az volt?:D) Am én személy szerint ezektől a játékoktól egy pillanat alatt felbaszom az agyam és csak idegesebb leszek:D Nekem a sport jobban segített eddig:)

  6. Hát én 5éves voltam akkor playstation1-en toltam crash bandicoot 2 és 3at. Akit érdekel, utánanézhet 😀 Én azért nem a gta-val kezdtem… 😛
    Utána pedig azért már simán befigyelt 8évesen a doom3, majd a dark messiah, elég véres még a quake4 is. Örök kedvencem a SilentHill sorozat. A sorozat szinte minden részén(az elsőt kivéve) többször elsírtam magam. Valahogy megtalálta a játék azt a frekvenciát, amire a lelkemnek szüksége van, hogy kiváltsa ezt. Zseniális túlélő horror sorozat, néha iszonyatosan véres, néha szívfacsaró. A 4. részben annyira mesteri szintekre emelkedtek, hogy a játék elején megismert ittas ribac halála is képes volt olyan mértéken elszomorítani, mint anyámat az aktuális szerelmes film vége. Mindenkinek szívből ajánlom 😀 Persze a fent említett két cím is oltári lehet, a gta4-el játszottam. És nem, nem vagyok kocka! Sokat járok szórakozni és jó mellette az átlagom is. Én sem értem amúgy ezt a hatalmas felhajtást a játékk körül. Ahogy mondod, 200 éve ezeknek a nagy részét(szörnyek, és falra felkent emberek nélkül persze) a valóságban élték át, és arra tanították őket, hogy ha egy ellenséges katonát kínoznak, akkor élvezze, még sem voltak agresszívabbak. Na látom sokat offoltam, bocsi érte 😀

Hozzászólás