Twilight – NewMoon

A Hoolie Scene blog, és Szubjektív magazin által rendezett “közös mozizás” fergetegesen jó volt. Bár nem a film tette azzá.

A kezdetekben sétálgattunk Csipivel a Mammutban, majd találkoztunk Hoolieval, meglepően közvetlen és kedves volt velünk, rögtön jobb hangulatba kerültünk. Lassan elértünk a találkozó helyére, ami a Mammutok közti átvezető híd volt. Rengeteg ismerőssel találkoztunk, mindenkinek köszöntünk, kezet ráztunk Francesel, és megvettük jegyeinket. Kisebb beszélgetéseket folytatva azon kaptuk magunk, hogy a biztonsági őrök velünk üvöltöznek. Nagyon kellemetlen volt, körülbelül lenéztek minket, hátborzongató dolog volt, azon sem lepődtem volna meg, ha ránk vetik magukat. Körülbelül egy rendőri kíséret vitt el minket a mozihoz, hol megvettük pop-cornunkat arra az esetre ha nem lenne mivel dobálni már az előttünk ülő embereket, és beszélgetésbe kavarodtunk főleg Attilával. Majd beszállingóztunk a filmre, találkoztunk Hopával és Szofival aki előttünk ült, és DOMÁÁNnal( :D) aki megemésztette az ital és étel készleteink, mondjuk a felét a fejére öntöttük, és Dancsiék ültek mellettünk.

A film sajnos borzasztó volt. Unalmas, követhetetlen, értelmetlen. Rossz animációk, kevés akció, és a nyál percenként folyt mint egy friss patak a hegyekből… Nagyon el lett rontva. Meg sem közelíti az előző részt, és nagyon hosszú is. Nem tudom, mert nem olvastam a könyvet, de szerintem egy lapon sem említhetőek. A moziban jól szórakoztunk, mert kb. 20-30 an lehettünk, és elég nagy zajt csaptunk, így az is megtörtént, hogy film alatt beszóltak nekünk. Egyébként elképesztő, hogy egy ennyire rossz filmre megtelt a mozi, és a kis tinilányok a legoroszabb poénokon is sírtak a nevetéstől…elképesztő. Azt halottam,hogy a könyvnek szomorú,depressziós a hangulata, e helyett valami komédia szerűséget, tragikomédiát kaptunk…borzasztó. A legrosszabb az, hogy minden újságban csak ezt olvasom, hogy  “The Twilight: New Moon” így lehet a sz*rból is pénzt csinálni.
[A video blog nincs kész. Egy részt Domsleepless barátunk nem szeretné, hogy a videó, és interjú amit vele csináltunk felkerüljön, ezt megértjük.Különben   sincs elég anyagunk erre ( nem nagyon videóztunk), és az Intro meg Outro sincs még meg a második évadra, de igyekszünk-igyekszünk.]

Lesz egy új heti rovatunk vasárnaponként, amit Woodoo Vödör fog nekünk prezentálni! Köszöntsétek őt, holnap írja az első postot (mivel vasárnap lesz) ő majd ellát zenével minket, egy életre!

18 hozzászólás to “Twilight – NewMoon”

  1. téllegennyireszar? x|
    amjolett.
    x´)

  2. lol jó lett nagyon jó lett nem láttam ugyan a filmet de nem is szeretném nem szeretem az alkonyatot XD nem értem mitől imádják ennyire szerintem nem nagyszám + a Robert Pattinson meg nem néz ki jól szerintem de ez csak az én véleményem mert a kegtöbben miatta nézik meg a filmet XD

  3. domsleepless Says:

    szépen összefoglaltad/tátok az eseményeket,de kikell emelni h nem is ettem /ittam oan sokat a tiétekből,és igaz h ti is dobáltatok,de mi is bőven másokat is:D:Dösszeségében jóvolt.D

  4. Stan Starr Says:

    Sajnálom, hogy a film ennyire rossz volt. Annak viszont nagyon örülök, hogy jól éreztétek magatokat mindannyian. Szerintem ez a legfontosabb! Várom az új évadot!

    Üdv Woodoo! Hajrá és sok sikert!

  5. Hozé Ármándó Says:

    én nem mertem volna megnézni 😀

  6. ez már megszokott, hogy a film 100x rosszabb, mint a könyv. :/ én olvastam, viszont nem láttam. és nem is akarom.
    a rendőrökről meg annyit hogy eléggé szánlamas volt -.-” (annak az akciónak még mi is részesei voltunk xD)…

  7. pickinitup Says:

    én már végképp nem emrem megnézni. az első rész se nyerte el tetszésem, utálom a könyvadaptációkat, nagyon kevés jó van belőlük, de ez szörnyű :S

  8. Eddig az én haverjaim azt mondták hogy jó de miután olvastam a kritikát el bátortalanodtam!

  9. IMÁDJUK IMÁDJUK IMÁDJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁ NAGYON!!!!

  10. KISS ME…. ÁH…

  11. nagyon rossz a film! az egyet szerettem, de eeez??!!!! miez!!???

Hozzászólás